Reparatieverzoek

Is er iets stuk, beschadigd of versleten dat gerepareerd moet worden? Laat u ons dit dan meteen weten.  Zo blijft uw woning of bedrijfspand in optimale staat.

Reparatieverzoeken dient u bij ons in, bij voorkeur on-line middels het formulier op deze site en beschrijft u zo duidelijk mogelijk wat het betreft, het meesturen van een foto als bijlage kan zaken duidelijker maken en raden we aan, ook kunt u dit doen via een e-mail aan beheer@multipath.nl

U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 09;00 en 10;00 uur, echter alleen voor zaken die niet per mail kunnen. Juist om de kwaliteit van onze dienstverlening te bewaken willen we voorkomen dat boodschappen niet goed of onvolledig worden vastgelegd, helaas is die kans groot bij telefonische meldingen.  Klachten of reparatie verzoeken worden dan ook telefonisch niet in behandeling genomen.

Voor spoedeisende reparaties kunt u ons 24/7 mailen op emergency@multipath.nl . Zorg ervoor dat u in de mail, zonder punten of scheidingsteken, uw volledige telefoonnummer vermeld, deze worden in principe direct behandeld en bevestigd. Indien dat niet binnen een voor u aanvaardbare termijn gebeurt, adviseren wij de hulpdiensten in te schakelen door het alarmnummer 112 te bellen.

Een reparatie is spoedeisend wanneer de beschadiging direct gevaar voor de bewoners of het gebouw oplevert, er is dan sprake van een acute noodsituatie.

Reparatieverzoek